tisdag 28 februari 2012

Sportlov och bowling


Har varit med sonen och bowlat idag. Oj det var länge sen jag bowlade och det kändes. Sonen var dock nöjd och tyckte det var jätteroligt, blir nog bowling igen på torsdag istället för badminton, som det låter just nu i alla fall. Har ni sett en så glad bowlare jag har:
Han var en hejare på att få iväg klotet också, fast det tog ett tag att få kläm på hur man får iväg det. Det är stor skillnad på att spela bowling på Wii och att bowla i verkligheten.
Själv lyckades jag trots min ovana ganska bra, de gamla takterna satt någonstans djupt därinne och jag är hyfsat nöjd med tanke på att det är flera år sedan jag bowlade. Fast jag tror inte Linkan var så nöjd med mig ;O) han har så höga krav på en glad amatör =O)
Jag lyckades till och med få till några strikar och då blev jag så här glad!
Jaha så har jag skrivit lite till då i min lilla blogg. Vi höres kanske igen idag eller imorrn eller någon annan dag. SeYa//Katta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar