lördag 25 augusti 2012

Buzzar Pantene Pro-V

Har hämtat ut mitt Buzzador paket som innehåller buzz-prover från Pantene Pro-V. Är så nyfiken på produkterna och det ska bli roligt att få dela ut prover och sen höra vad andra tycker om dem.

Dottern var skeptisk först till Pantene Pro-V och sa innan paketet kom att "nädu, det där är inget för mig" men efter att jag hämtat ut paketet och hon såg de olika produkterna schampo, balsam, hårinpackning med mera så lät det så här istället "mamma, jag kan testa hårinpackningen om du vill så kan jag tala om vad jag tyckte sen". Mmm annat ljud när hon såg alla produkter vill jag säga och nu är hon jättevillig att vara med och buzza med mig.

Tänk vad det är roligt att buzza en massa olika produkter. Många produkter är helt gratis att prova och en del har kraftigt reducerade priser som den jag precis nyss fick ett erbjudande om att buzza, en köksmaskin från OBH Nordic, alltså inga dåliga grejor, den kostar i handeln över 4000kr men jag skulle få köpa den med tillhörande köttkvarn (med ett värde på över 700kr) för 1990 kr inkl. frakt. Jag tackade dock nej till den kampanjen, jag har redan en köksassistent, en gammal trotjänare som jag fick efter min älskade mommo.

Vill du också prova på det här med Buzzador? Känner du att DU också vill få prova på olika produkter? En hel del Buzzningar är gratisvaror och en del är sådana som köksmaskinen, kraftigt reducerade priser.

Använd den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är Katta68):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Katta68>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-signup&lang=SE&refstr=Katta68</a>

Välkommen du också att bli en Buzzador och få prova på produkter och sen göra din åsikt hörd om den!

Kramen och SeeYa!! //Katta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar