fredag 31 augusti 2012

#Panteneprov test 1 och 2

Provade Pantene Pro-V hårinpackning samt schampo och balsam häromdagen. Första testet!
Hmmm jag var inte så nöjd då faktiskt. De som känner mig vet att jag har väldiga självlockar, de är som korkskruvar som är åt alla håll, mm men efter att ha gjort denna den första testen så kändes mitt hår hur ska jag säga?? annorlunda! Lockarna satt inte alls som de brukar och håret kändes tungt, för jag hittar inget bättre ord för det, och ja annorlunda. Inte alls samma bounce i håret som jag är van.

Imorse använde jag åter Pantene Pro-V schampo+balsam när jag tvättade håret, test två alltså. Mina lockar är tillbaka men på nåt sätt känns fortfarande håret inte som det brukar. Nu vet jag ju att det kan ta ett par tre tvättar innan det känns okej när man byter schampo och så men ändå. Mitt hår är det jag som jag alltid varit nöjd med på mig själv, även om jag ibland blir irriterad på dessa självbestämmande lockar =O)

Jag ska prova hårinpackningen igen i morgon och sedan återigen schampo+balsam och förhoppningsvis märker jag en förbättring av håret då.

Jag återkommer med en ny spännande buzzrapport =O)

Förresten jag fick en inbjudan häromdagen på doftpinnar. Hoppas jag kommer med!! Håll tummarna!!

SeeYa!! //Katta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar