söndag 11 mars 2012

Oreo Buzzning


Efter mötet i onsdagseftermiddag passade jag på att Buzza lite Oreokakor med mina kollegor.
Vi hade precis pratat om Nevada och att den ena kollegan skulle till Las Vegas på semester inom kort när jag plockade fram min kartong med provförpackningarna, då säger en av kollegorna "ja så där appropå Amerika" och pekar på kakorna och jag berättade om att jag är Buzzador. Jag fick lite frågor om vad det innebar och jag berättade om att man som Buzzador får prova olika varumärken, en del gratis och en del får man köpa till kraftigt reducerade priser. De ville veta lite om vilka kampanjer jag haft nyligen så jag berättade om några sedan delade jag ut provförpackningar.

4 av 5 tog emot en provförpackning och åt upp kakorna, den 5:e går på diet och äter inget sött.

Vi pratade om kakorna och alla kände till dem.

När jag frågade om de visste hur man åt en Oreo på rätt sätt sa en "man äter väl bara upp den som vilken kaka som helst", jag visade min Buzzadorbroschyr där de visar att man ~Vrider, slickar, doppar~ och vi pratade om hur vi själva brukade göra och insåg att det finns många sätt att äta en kaka på. En av de andra sa "nej jag gör då så här" och så visade hon att hon ~vred isär, skrapade med den ena delen över vaniljcremen och sedan åt hon upp delen hon skrapat med och sist den som var kvar~.

När jag delade ut BuzzTrack-lapparna blev de lite tveksamma och sa "oh, vadå måste vi göra nåt också, då skulle jag inte ätit kakorna" jag talade om att det var för att det skulle kunna ses att jag faktiskt Buzzade och inte åt upp alla kakor själv varpå min underbara avdelningskollega säger "nejdu, det låter du bli för du ska jobba i morgon och de här kakorna är det mjölk i". Dock är jag väldigt tveksamma till om någon av de verkligen kommer att använda sitt BuzzTrack kort och registrera att de tagit del av min Buzzning. Hmmm får nog påminna dem lite.

Jag vet då i alla fall att en använt sitt BuzzTrack-kort och det är min son som fick ta del av de provförpackningar som jag fått till mig själv. Han berättade att han varit ut och fyllt i och att han fick svara på frågor så det är i alla fall en registrerad på min Buzzadorkampanj.

Nej nu ska jag facebooka lite. SeYa!! //Katta

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar