tisdag 4 september 2012

#Pantene Pro-V test 3

Har provat Pantene Pro-V 3 gånger nu och denna gång har jag även testat hårinpackningen igen. Mitt hår kommer inte överens med detta schampo, balsam och hårinpackning tyvärr för jag tycker om Pantene Pro-V och hade hoppats att detta skulle vara bra men men.

Mitt hår har blivit bouncelöst, lockarna känns inte som de ska och håret känns och ser risigt ut. Min dotter kommenterade häromdagen "mamma, ditt hår mår inte bra av det där schampot du använder. Det ser ju helrisigt ut och fast du tvättade imorse ser det inte fräscht och nytvättat ut" och då hade det bara gått en halv dag sedan jag tvättade håret. Jag är naturligtvis besviken på att mitt hår inte mår bra och att jag inte verkar kunna ha detta schampo.


Nu är det ju så att jag buzzat/provat ett schampo+balsam som är för normalt/tjockt hår och i vanliga fall använder jag schampo för volym för att få bounce i lockarna. Men det har inte känts så här risigt som nu. Visst är det lite slitet men inte så att det ska bli så här risigt och livlöst. Nu undrar ni säker varför provade du då inte ett sådant schampo och på det svarar jag ~ det var inte det som var med till mig och jag lämnade ut de schampon som var med som prover till vänner och valde att prova det som var till mig innan jag upptäckt hur mitt hår reagerade. Så kan det gå =O)

Jag ser dock fram emot att få höra hur mina buzzprovare upplevt de schampon de har hem och provar. Förhoppningsvis har de en mycket positivare rapport att ge mig som jag sedan kan återge er och Buzzador.

Nej nu ska jag återgå till annat.
SeYaa!! //Katta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar