onsdag 20 februari 2013

En dag i vabbens tecken

Fortfarande hemma och vabbar.

Idag har jag spelat BarnMonopol med sonen, har jag gjort varje dag den här veckan men inte nämnt det förut. Han vann!
Igår vann vi varsin gång och i förrgår vann vi också varsin gång. Får se om vi spelar en omgång till senare idag.



I förrgår spelade vi även BarnAlfapet och det var roligt, han är väldigt duktig på ord min lille kille märks att han läser mycket.

Jag har idag också suttit och tittat på när han bakade en sockerkaka, den var väldigt god kan jag meddela efter att ha fått smaka. Mmmmm varm sockerkaka och kall mjölk, namnam.

Vi var nyss ut och fixade lite i stallet också, han tog ner hö och jag bytte vatten åt hästarna och mockade en box. Han är mycket piggare idag så i morgon bär det av till skola och jobb igen, bara för att vara lediga på fredag =O) jag har tagit semester och ska begära ledigt åt sonen, de har nån aktivitet som han ändå inte får vara med på på grund av hjärnskakningen, ingen gympa och liknande aktivitet denna vecka sa de så.....bäst att lyda. Han missar tyvärr fotbollsträningen också, inte speciellt populärt.

På fredag bär det även av till Västerås för lite shopping =O) måste köpa en ny diskmaskin då den vi har lagt av sedan en vecka tillbaka. Visst går det att handdiska men halååå varför om man kan slippa. Gillar inte att händerna som redan är torra förut känns som torrt papper, nästintill slippapper efter att ha diskat i flera dagar. Nej nu har jag skrivhjälp bredvid mig så jag slutar för idag.

SeYaa!!! //Katta

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar