torsdag 20 december 2012

Företag och föräldrar/privatpersoner i Grangärdebygden

Jaha då var det inlägget med reklamen då. Är ni nyfikna nu på varför jag gör ett sånt konstigt inlägg??

Jag vill med detta inlägg å min arbetsplats (Nyhammars Förskola) vägnar tacka företag och föräldrar/privatpersoner för att de finns och ställer upp på oss som de gör.
Vi är en bättre plats tack vare er!

De jag vill tacka är:
Log Max ~ för bland annat allt skrotmaterial som vi skapar med samt lastpallar som vi använder som bland annat snickarbänkar
Grangärde Musteri, Tillmans ~ för bland annat stora tunnor som vi kan samla vatten i för lek och upptäckande
ICA Grangärde och COOP Nyhammar ~ som alltid ställer upp när vi behöver få lite gott till våra olika arrangemang
Gästis Grangärde ~ för bland annat frukt till våra arrangemang
Nauclérs Byggservice AB ~ för snickerimaterial
Grangärde Bygg & Timmerhus, Anders & Ingemar Henriksson ~ för våra fantastiska stockmöbler
Grangärde Fiske, Ingegerd Höök ~ för bland annat korv & korvbröd

Sen vill jag också passa på att tacka alla härliga föräldrar och andra privatpersoner som ställer upp och hjälper till så vår förskola blir en plats för lustfyllt lärande.


//Katta á Nyhammars Förskolas vägnar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar