söndag 16 mars 2014

Helgen i ord och bild

Ja det har varit skyttetävling i Karlstad och det gick bra även om det var oerhört annorlunda att skjuta på pappersremsa och inte elektronik. 30 skott innebar för min del 306,4 poäng och för sonen 313,2 poäng. Vi är nöjda och åkte hem med varsin liten pokal 😊
Vi åt gott på Burger King men min mage tyckte tyvärr inte det var lika kul 😢
Nåja det var en trevlig resa med fint väder
Idag har jag varit med Explosive på löshoppning och det gick jättebra. Hon hoppade galant, även från stillastående ena gången. Sluthöjden idag blev 1.10m. Film kommer under kvällen så hålll på min blogg 👍
Ett stort tack till Maria som filmade åt mig och till min dotter som supportat mig när jag sedan redigerat och laddat upp filmen, utan henne skulle ingen få se filmerna 😜

Nä nu matlagning. Kassler och kokt potatis, creme fraichesås med purjolök och vitlök samt kokt blomkål. Mmmm det vattnas i munnen.

SeYaa!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar