lördag 22 mars 2014

Skytte och Afzelius

Så har vi tävlat igen då jag och min son.
Sonen gjorde jättebra ifrån sig med nya geväret och sköt 420,1. Han slutade på en 4:e plats. Själv sköt jag inte så jättebra, hade jättesvårt med koncentrationen men fick i alla fall ihop 408,4 jag blev 9/9 :) alltså sist. Men bara att ta nya tag för om ett par veckor är det dags igen. Sonen tävlar dock både imorgon och nästa helg.
Har köpt färgat ringkorn till både mig och sonen, han har ett rött och jag ett grönt men jag ska prova mindre storlek och hoppas det hjälper mig lite till. Inte alltid så lätt att vara enögd med ljusseende på det blinda ögat, idag var det väldigt störande :(
Sitter och tittar på Minnenas Television och det handlar om Björn Afzelius, vilken musiker han var. Älskar hans låt Tusen bitar. En stor människa som gick bort alldeles för tidigt.

Nä hörni nu ska löpbandet få jobba lite igen och sen är det dusch och nattinatt...

SeYaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar