söndag 2 mars 2014

Söndag = måndag i morgon

Ja så var det då söndag igen, helgen går för fort - jag vill ha mer ledigt för att hinna allt.
Jag fick sms från dottern idag där hon frågade om jag korrläste innan jag publicerade, jag hade visst snavat rejält på tangenterna igår😄 men så kan det bli när man bloggar från telefon.
I dag har jag inte gjort mycket vettigt. Var till Borlänge för att på Biltema köpa mer delar till dotterns Mazda men de hade inte det vi skulle ha, tändkabelsats, ändå blev det över 400kr när vi passerade kassan.
Opeln jag köpte av svågern är jag supernöjd med, sååå skön att både köra och att åka i. Konstigt att en äldre bil har bättre komfort än en ny.
Just nu glor sambon på fotboll, PSG mot OM. Jag följer lite halvhjärtat med men borde ta mig ur mitt sköna soffläge och gå in i duschen istället, imorgon är det dags för jobb igen. Håll tummarna för att sonens gevär kommer, Buinger har i alla fall skickat det.
Nä nu blir det till att sluta så...

SeYaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar