lördag 1 mars 2014

Skytte - tävlingspremiär

Idag var vi till Västerås på skyttetävling. Både sonen och jag skulle tävla, för sonen är det bara en ny tävling men för mig var det tävlingspremiär utanför klubben.
Jag trodde jag skulle vara jättenervös men konstigt nog var jag inte det, bara hungrig eftersom jag inte åt på vägen dit på grund av åksjukekänning.
Nåt som inte var till min favör var att de hade infravärmare ovanför skytteborden, det innebar att det blev jättevarmt och jag började känna mig varmklibbig USCH BLÄH jag klara inte den känslan och fick stålsätta mig för att klara av att skjuta klart. Jag sköt som ni förstår inte speciellt bra men jag är glad att det var decimalräkning och inte heltal, jag lyckades skrapa ihop 401 poäng och blev 4:a i min klass. Är trots fobikänning nöjd med tävlingen och ska tävla fler gånger.
För sonen gick det bättre, han blev 3:a i sin klass och fick en fin pokal.
Nä nu börjar melodifestivalen och andra chansen så...

SeYaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar