fredag 7 september 2012

#Panetene Pro-V 4

Ja så har man varit ner en sväng på jobbet fast man vabbar och hjälpt till med veckoblad samt fått ut info om lekträffar på Folkets Hus Nyhammar på onsdagar.
Träffade kollegan som testar Pantene Pro-V för fint hår. Hennes sambo hade bakat fikabröd som jag fick äta så jag passade på att fika och få veta lite om hur hon upplevt Pantene Pro-V innan jag åkte hem igen.

Hon tyckte om att det var en stor "normal flaska och inte reseflaska" som man fick prova. Hon hade roligt åt att schampot var färglöst, hon berättade skrattande "jag såg knappt schampot i handen, det tog ett tag innan jag fattade att det inte var nån färg på schampot, trodde jag blivit knäpp", hon gillade också väldigt mycket att schampot var så drygt "när man inte måste ta så mycket tar det ju inte slut så fort" sa hon.

Hon tyckte efter bara en tvätt att håret kändes lite strävt men i övrigt var hon nöjd både med känslan och doften. Hon trodde att strävheten kunde bero på att hon vanligtvis använder balsam. Då hon har känslig hårbotten tycker vi det ska bli spännande att se om det kommer någon reaktion där eller om det går bra. Hon provar några gånger till och berättar under tiden hur hon upplever det.

Nu ska jag fika med barnen så SeeYaa!! //Katta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar