tisdag 19 november 2013

Bloggdesignförsök igen samt inlägg med bilder

Sitter och försöker få ordning på designen på min blogg igen. Hmmm det vill sig inte riktigt som jag vill :(
Det HTML jag kunnat har jag använt så lite så jag glömt det mesta, eller i alla fall lagt så långt bak i min kunskapsbas att det inte är till någon nytta just nu.
När jag ska kolla om det blev som jag ville syns inte mina gadgetar och då blir det ju svårt att veta om det är rätt. Har kollat på sambons platta men den visar inte heller mina gadgetar, tänkte att jag
kunde använda den som förhandsgranskningsverktyg istället för att hoppa fram och tillbaka på datorn. Hm och grrr och suck

Nåja jag får väl låta det vara och hoppas att det är som det ska vara och är det inte det får jag komma tillbaka vid ett annat tillfälle och fixa till det.

Dagen har varit bra i övrigt. Talat med dottern i telefon en lång stund. Hon försökte hjälpa mig med sidan men vi gav upp och jag har sedan pillat själv. Hon har det bra i Eskilstuna och studierna går bra. Hon har däremot lyckats slå i sin vänstra höft och fått ont i den igen, det är den sida där hon hade bäckenbensskadan, jag sa till henne att kontakta läkare och få höften kollad så det inte är nåt som är fel, hon skulle ta tag i det sen, hahaha sen vet jag vad det är, det kan vara allt från imorrn till om några år :0) hon är som mig på det viset och ja som sin far också, ingen av är någe bättre när det kommer till sånt. Både hon och hennes pojkvän/sambo Sebastian driver bloggar så om jag inte får till det som jag vill nu så kan kanske någon av dem få till det.
Till Sandra blogg
Till Sebastians blogg

Sonen tränar sitt skytte och det går bättre och bättre för honom i stående skytte, han blir stabilare och stabilare. När det gäller sittande övar han på att få till så många inner-tior som möjligt och att koncentrera sig ordentligt det vill säga inte skicka iväg några skott bara för att. Nu har han ingen tävling förrän den 7:e december och då är det Fagersta som gäller, efter det är det hemmatävling och sen ett uppehåll över jul och nyår.

Mitt eget skjutande ligger nere för tillfället på grund av handledsoperationen men jag hoppas snart vara igång igen. Saknar skyttet och blir så tarv när jag är med sonen på träning.

Nej detta blir ett långt inlägg så nu ger jag mig för den här gången, jag kanske kommer igen under dagen vem vet...

SeYaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar