fredag 15 november 2013

Ingen ordning på någonting

Nej jag får ingen ordning på min blogg. Får be dotterns sambo om hjälp sen få se om det blir som jag vill :0)

Imorgon är det dags för sonen att tävla i luftgevär igen, denna gång åker vi till Gävle. Håll tummarna för att det går lika bra, eller bättre, än på de andra han varit på.
Hans önskelista började i liten skala med få rätt billiga saker och sen sa hans ena skytteledare att han har debut i stående skytte i december (och sen börjar tävlandet med både stående och sittande skytte) så nu har det blivit tillägg på listan med ett luftgevär = Feinwerkbau 700 eller 800, skyttejacka, skyttebyxor och skytteskor. Pust säger jag men ja vi får väl försöka snåla in på saker och försöka spara pengar på nåt sätt, det lär ju ta ett tag menmen...

Ingen som är intresserad av en Suzuki Swift 1,6 4d i stort renoveringsbehov, en Volvo 240 med mycket rost (båda bilarna är avställda),en allroundsadel 17" eller en hoppsadel 17" båda sadlarna i normal bom :0)

Nej nu är jag jättesupertrött och hjärnan är helt geggig så nattinatti

SeYaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar