onsdag 20 november 2013

Trött, kall och hungrig och ett par bilder

Vilken rubrik lät lite väl negativ.
Men ja jag är trött och kall och hungrig just nu.

Trött för jag har svårt att känna mig pigg när jag går hemma och gör ingenting, ja förutom bloggar då, handleden läker men det värker en hel del emellanåt och det hör väl till läkprocessen hoppas jag, men i övrigt gör jag inte mycket, skulle vara försiktig med handen och bara träna använda den lite försiktigt, fatta hur drygt det är. Det som är oroande är att jag känner av domningar i handen lite då och då, en del bara små, små domningar som små tinglingar i handen och en del större med tingel före och sen den där otäcka känslan av bortdomnade fingrar och halva handen. Det var ju det och värken jag skulle bli av med ju. Sen gör det ont när man råkar komma åt såret eller lägger ner hand & handled mot något. AJ!
Kall för det kryper in i skinnet när det är så kallt ute. Jag har inte kallt inne, det är 19grader, men känner mig kall i alla fall.
Hungrig för det är några timmar sedan jag åt en liten frukost, hade ingen lust på frukost så den blev rätt fattig faktiskt. Men det kan jag ju i alla fall åtgärda snabbt, bara gå ner och stoppa nåt i magen.
Lägger in en bild så ni kan se att jag i alla fall inte är ensam och när jag vilar håller jag värmen :0)


Nej dags att gå ner och åtgärda hungern då....

SeYaa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar